Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 de gener del 2015

post-its




Heey dreamers! Avui us porto una entrada, molt especial. L'entrada dels post-its! és molt curta però molt útil. Jo crec que hi ha dos tipus de lectors: Els que fan servir post-its i els que no. Fins que no vaig començar el bloc, jo era dels primers però per facilitar la feina a l'hora de fer ressenyes, m'he passat al segon. Us explicaré una mica com utilitzo jo els post-its ;) 

Tinc un d'aquells "packs" de post-its de quatre colors, que són bastant petits. Doncs bé, segons el color, significa una cosa, o una altra.


Utilitzo el post-it groc per marcar els moments tristos d'un llibre, moments d'aquells que saps que ploraràs si els rellegeixes, tipu final d'Allegiant, parts de Wonder, o l'epíleg de Princesa mecànica. Si vull fer una re-lectura d'un llibre i no tinc ganes de plorar, o de pasar-ho malament simplement em salto les pàgines amb els post-its grocs :)


El taronja sempre va acompanyat d'un llapis, ja que és el que utilitzo per marcar les pàgines on hi han frases, o cites que m'encanten *-* Un cop he posat el post-it, amb un llapis subrrallo la cita en questió. M'és molt util a l'hora de fer la ressenya, ja que per buscar les "frases èpiques" simplement he d'escollir les millors d'entre les que tenen post-its taronjes :) "Lola y el chico de al lado" per exemple està ple a petar de post-its d'aquest color :)


Aquest, no acostuma a abundar als llibres, ja que hi ha pocs "momentsdivertits" en una novela normalment. Pero quan apareixen aquells moments amb "xispa" m'encanta llegir-los una vegada rere l'altra, rient cada vegada més fort :) Sempre va bé riure una mica, amb Percy Jackson sobretot :)


Aquest podria dir-se que és el post-it més important de tots. Ja que és el que utilitzo per marcar "els millors moments" els que mereixen ser llegits una vegada, i una altra, i una altra... és per això que en el moment que vull rellegir un llibre, vaig de post-it rosa a post-it rosa! *-*

I volsatres? Quin sistema feu servir?

7 comentaris:

  1. Jo soc molt desastre i si poses post-its als llibres acabarien brutissims :") pero en una llibreteta meva faig com una "guia" del llibre apuntant les pagines que voldria tornar a llegir en un altre moment, sense distingir el tipus (trist, divertit...) Pero en un llibre que no em preocupi tant embrutar-lo potser provi aixo dels post-its! M'ha encantat la idea!
    Una abraçada
    Marc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Tranquil que jo molt endreçada tampoc és que sigui jejej :) A mb pràctica vaig aconseguir no embrutar! Ostrees! Això de la llibreta és molt bona idea! Te la copio! :)
      T'he enviat un correu ;)
      Ens veiem <3
      Clar's4

      Elimina
  2. M'ha encantat la idea!! Comensare a fer-los servir ;D
    Segueix aixi, el teu blog esta genial! m'encanta llegir totes las entradas que publicas :))
    Una forta abraçada
    SBB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Jeejje ja em diràs si et va bé! Moltes gràciees!
      Ens veiem <4 <3
      CBS

      Elimina
  3. Ui jo sós bastant pitjor: a vegades doblego una mica la punta de la pàgina per a que quedi marcat. Sens dubte, els post its son molt millors. I també tinc una llibreta on poso les meves opinions de llibres, les frases\cites i el que crec que s'hauria de millorar.
    M'encanta el teu blog!
    Judit

    ResponElimina
  4. Hola! M'ha encantat la teva secció! Jo també poso posits pero no ho classifico per colors. Ho vaig començar a fer pero arribava moments en els que estava tan ficada en la lectura que simplement allargaba la mà a la tauleta (ni tant sols apartava la vista del llibre) i ficava el primer que agafava :')
    Crec que algún dia tornaré a organitzarme... O almenys s'intentarà, jeje. Gràcies per l'entrada. Un petò! <3

    Azul

    ResponElimina
  5. Hola!
    Quina bona idea això dels colors! Jo sempre en poso a tot arreu d'un sol color i després les frases que m'agraden les escric en un full o llibreta amb la idea de posar les que més m'agraden a l'habitació formant un mural o una cosa semblant.
    Idearé un codi de colors propis :)
    Parlem!

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!