Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 de novembre del 2014

AFTER

 Heey dreamers! Avui us porto un llibre molt, molt molt especial. Llegint aquest llibre he viscut una experiència única. Un llibre una mica "picant" però amb un amor increïble. M'ha encantat. No puc esperar a llegir la segona part! ( A la venta el 25 de novembre) .







 Títol: After

AutoraAnna Todd
Saga: After
Idioma: Castellà/ Català
Persona: Primera 

 Pàgines: 572


Tessa Young és una estudiant universitària amb una vida senzilla, qualificacions escolars excel·lents, una mare que ho ha donat tot perquè pugui anar a la Universitat i un xicot dolç i perfecte amb qui planeja casar-se algun dia. El primer dia d'Universitat coneix a la Beth, la seva companya d'habitació, una noia completament diferent d'ella, amb tatuatges, minifaldilles ajustades i disposada a apuntar-se a totes les festes del campus. Encara que la Tessa no està disposada a alterar les seves rutines i el seu rendiment, es deixa convèncer perquè l'acompanyi a una festa. Allà coneixerà en Hardin, el "noi dolent" per excel·lència, tatuatges i mala vida... Aquest noi la treurà de polleguera constantment però també li despertarà sensacions que el seu xicot mai no li ha despertat. Ell canviarà tots els seus plans...i la seva visió de l'amor i el sexe.



Va ser amor a primera vista. De veritat, recordo entrar a la llibreria, fa res, una setmana i veure'l. El vaig veure, allà davant de tot. I em vaig enamorar de la portada. Vaig sentir allò especial. Quan amb 0,9 segons saps que aquell llibre t'agradarà. I on normalment tardava mitja hora a comprar, vaig tardar mnys d'un minut!








"Una història d'amor infinita"








"Treus el pitjor de mi" 

Tessa





" No sé què té en Hardin que em fa posar tan senseible, en tots els sentits. No tinc clar el que sento per ell. A vegades el detesto, i a vegades l'únic que vull fer és besarlo. Em fa sentir coses que mai vaig pensar que sentiría, i no nomès al tema del sexe. Em fa riure i plorar, cridar i emocionar-me, però, sobretot, em fa sentir viva.

Tessa



"No ets el meu tipus, de la mateixa manera que jo no sóc el teu. Però per això som bons l'un per l'altre. Som molt diferents, però a la vegada iguals. Una vegada em vas dir que treia el pitjor de tu, però tu treus el millor de mi. Sé que tu també ho sents Tessa. I sí, no m'agradava sortir amb ningú, fins ara. Fas que vulgui sortir amb tu, que vulgui ser millor persona. Vull que pensis que et mereixo; vull que em desitjis com jo et desitjo a tu. Vull discutir, fins que un dels dos accepti que s'ha equivocat. Vull fer-te riure i escoltar les teves opinions sobre els grans clàssics...Et necesito. Sé que a vegades sóc cruel..., bé, gairabé sempre ho sóc, però perquè no sé ser d'una altra manera. He sigut així durant tan de temps que mai havia volgut cambiar. Fins ara, fins que et vaig conèixer."

És un llibre increïble! Molt diferent a la resta. Per molts factors. He viscut una experiéncia única. 



Primer de tot. Aquest llibre forma part d'un fenòmen Wattpad. Què vol dir això? Molts

potser ja el coneixeu. Wattpad, és una app on és publiquen històries o fanfics d'altres llibres. Hi ha alguns escriptors, ( com l'Anna Todd) que es donen a conèixer a trevés d'aquesta app. After, va començar a Wattpad i... ATENCIÓ DIRECTIONERS.. La idea original era un fanfic de One direction, és a dir, que hi apareixien els membres del grup com a protagonsites masculins. I en Harry en concret com a protagonista principal. Al passar-ho al paper però, li han canviat el nom, i ara es diu Hardin.  No sóc directioner, però tampoc és que no m'agradin gens. Però tot i així, jo vaig llegir la versió en paper pel que em quedo amb el Hardin. Un Hardin amb aspecte de Harry?

És simple i poc original ( la trama) Tot i així té alguna cosa que no  s'assembla a res que hagués llegit, ja que aquest llibre és una mica més "picant" als quals estava acostumada. Jo ho aviso, que no fos cas que algú se'l compri i resulti que no li agrada gens aquesta temàtica. He sentit a dir, que vindria a ser el "Cincuenta sombras de Gray" juvenil. I jo no us ho puc assegurar perquè no he llegit aquesta saga.

  Però sabeu el que realment m'ha sorprès? Nomès obrir el llibre vaig trobar-me amb una nota de l'autora  a la primera pàgina, en la que deia que si es volia viure una experiència més intensa, hi havia l'opció de descarregar-se l'app de la saga ( al mòb, Ipad...) I clar, jo ho vaig voler provar. I ostres! Realment ha sigut magnific! L'app és com un joc de pistes, on cada vegada que et trobis un símbol d'infinit al llibre ( N'hi ha ...) has d'escriure una paraula clau, obtenint així un "premi" . Els "premis" sovint son imatges d'aquell moment, audios ( realment magnífics!) i fins i tot videos! Val la pena, perquè tot plegt fa el llibre encara més real.  Ha estat una molt bona experiència, que espero poder repetir aviat amb el segon llibre!

El llibre és basa en una relació d'amor-odi MOLT exagerada. SEMPRE s'estan barallant! A vegades fins a n punt estressant... I el final.. em va decepcionar tant... no el llibre, sinó la seva actitut. Inacceptable.



I anem a pels personatges!


Tessa: Em sembla un personatge molt interessant, encara que no li he acabat d'agafar "carinyu". Primer amb la subtrama i el tema "Noah" i desprès pel fet que, a veure, està bé que sigui inocent i tal. Però amb moderació! Tant, tant inocent és ser exagerat. Em posava dels nervis a vegades. Tot i així, m'agrada l'evolució que fa.




Hardin:M'ha agradat més que la Tessa. El seu passat, tot el que l'envolta, no sé em crida l'atenció. Però, és massa *****, sincerament jo ja l'hagués enviat a pastar fang des del primer capítol. També he de dir, que l'ultim audio de l'app ( ai! que no he mencionat que és gratuita!)em va trencar.. hi havia tanta passió, tant d'amor tanta tristesa en aquella frase... em va matar. Ni en les meves millors versions m'ho podia haver imaginat d'aquella manera.




El final et deixa amb moltes, moltes, moltes ganes de més!. 

El millor? La nova experiència

El pitjor? Els personatges...


                                                   NEVER TRUST A DUCK!

9 comentaris:

  1. L'estic llegint ara mateix, i també tinc la app descarregada^^
    A mi m'està agradant bastant tot i que es molt tipic, aquestes histories sempre m'agraden molt:p
    Un petó
    Arelies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! Ja som dues! jeje. Sí coincideixo amb que és molt típic però com a tu m'encanten massa *-*.

      Petooons <4
      Clars'4

      Elimina
  2. jo ahir vaig anar a la llibreria i hi havia una mega taula amb només aquest llibre o sigui potser ni havien com 200!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buff! Estàn fent un procés de màrqueting molt ben fet. I el millor és que per llegir el segon i el tercer no ens hem d'esperar mesos o anys! El seguent surt el dia 25! I els altres amb setmanes de diferència *-*

      Ens veieem

      Elimina
    2. uala! doncs ho trobo molt ben fet prq fer-nos esperar no ens agrada ajajjajajaja ; )

      Elimina
  3. Hola Clar's!
    A veure, pel que expliques el llibre té MOLT, MOLT, MOLT bona pinta. Només li trobo un problema: les parts "picants" que en dius tu. No vull que siguin massa picants, saps? Ho dic perquè hi ha llibres que estan a l'apartat juvenil i són MASSA picants. A mi aquesta part no m'agrada, a mi m'agrada la història d'amor. Per això vull saber si hi ha molta part perquè depenent d'això me'l compraré o no.
    Un petó i moltes gràcies per la resenya! :*

    ResponElimina
  4. El llibre fa bona pinta pero pel que has dit tu sembla molt igual a maravilloso desastre i si son molt semblants pues no vull una copia saps?

    ResponElimina
  5. Holaa!! Sóc molt fan del teu blog, mai em perdo una actualització, i en especial m'ha agradat molt aquesta entrada, ja que a la meva llibreria virtual de Wattpad hi tinc AFTER, i encara que no me l'he llegit, de moment el tinc en llista d'espera, em sembla que serà molt bona experiència.
    Gràcies per aquest blog tan maco,
    un petó! ♡
    Si tens compte de wttp no t'oblidis de seguir-me, tinc bones expectatives ;) (et deixo el link del meu perfil al nom, crec). <4

    ResponElimina
  6. Jo me llegit la historia "original" gratis i m'encanta
    però diuen que als llibres canvien algunes escenes i diuen que el final també, ja ho mirare. Suposu que ho fan peruque tel's compris

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!