Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 d’octubre del 2014

ESECIAL H A L L O W E E N




Encara que jo celebro la Cstanyada, la majoria dels llibres que tan m'han agradat són d'USA. On on ja sabeu, és tant típica aquesta cel·lebració. Així que avui us porto un Book tag ( sense col·laboració ) especial de Halloween!

Buff... evidentment un dia normal hagués dit Harry Potter, però per variar una mica, avui escolliré en Magnus Bane.  Un bruixot que senzillament ha significat molt per a  mi, per a tots els Shadowhunters. Bàsicament l'adoro. L'adoro per ser diferent i savi. L'adoro pr la seva manera de feri sobretot per ser un punt clau als llibres de la Cassandra. 



Angel, a poder escollir caigut. M'atrauen molt, són com el punt dolent de la bondat. Realment adoro els àngels caiguts :)  Si, jeje estic pensant en en Patch ( qui no ho faria...) Els dimonis, en canvi, mai m'han fet gràcia.  I encara que els vampirs m'encanten, em decanto pels homes llop. Aquell punt animal, salvatge, ferotge realment m'encanta. Els vampirs ( tot i que en sóc molt fan) sempre m'han semblat massa freds.

- Hola Nassos! 
James Dashner

No és la frase, és el context, la situació i la persona. Nomès els que han acabat la triología de The Maze Runner l'entendràn.




No m'agrada gens passar por, que no en llegeixo mai. Això si, hi ha un escriptor en concret, que m'ha ESGARRIFAT completament amb totes les seves obres. Però ni ha una que destaca per sobre les altres, una que em va fer passar molta, molta por. Estic parlant de El Príncep de la Boira de'n Carlos Ruiz Zafón.



ALERTA! SPOILER!

Buff, suposo que m'agradaria tenir el màxim d'essers paranormals possibles. Un de cada espècie. Jace ( Nefilim ) Remus Lupin ( Home Llop) Lisa Dragomir ( Vampira ) Magnus Bane ( bruixot), Patch Cipriano ( Àngel caigut) Daemon ( Alienígena ), Meghan ( Fada ), Frenis ( Elf), Jack ( Drac) Victòria (Unicorn), Kirtash (Shrek) i en Leo ( Semidéu)


ALERTA! SPOILER!

 Buff...la típca resposta seria l'Edward Cullen, però evidentment no és la meva. Definitivament em quedo amb en Simon. El vampir que mai ho va voler ser.  És un personatge molt complex i interessant. I encara que acabi d'aquella manera tan imprevisible,  sempre serà recordat com el vampir. 




I VOSALTRES QUE EN PENSEU?

R E S P I R A.   V I U.  L L E G E I X.

11 comentaris:

  1. Jo me acabat el tres del corredor del laberinto i la veritat es ls frase: hola nasos em va fer molta por, nomes imaginarme la situacio, em vaig cagar. Tambe em van espantar alguns moments de marina ( jo no se quina mania te carlos ruiz zafon amb els titelles o automates...) sino te las llegit tel recomano molt!
    PD: perdo per les faltes d'ortografia:(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buff a que si? Jo em vaig quedar petrificada de la por jeje. I si! També m'he llegit Marina, ( i el palau de mitjanit i llums de setembre) i tens tota la raó, em vaig cagar moltíssim,( sobretot el moment de les vies dle tren O.0 ) Però he escollit el príncep d ela boira perquè el que em fa més por per sobre de tot són els pallassos :O I aquell llibren'està ple!

      Parle'm <3

      Elimina
  2. Ualaaa yo el del principe de la niebla mel ha hagut de llegir x lectura obligatoria a l'institut i m'he cagat moltissimmm!!!

    Unafandelsllibres <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa! <4
      Fa molta molta molta por! Però tot i així s'ha de dir, que en Carlos Ruiz Rafón té talent. Desprès de llegir aquest vaig llegir la resta on tampoc estàs massa tranquil que diguem...

      Clar's4

      Elimina
  3. Holaaa!!!
    M'he fixat que a la teva wishlist no hi tens un llibre que jo em compraré ara per Nadal i que crec que et pot agradar! És d'en John Green i es titula: Una estrella que no s'apaga. No se si n'has sentit a parlar però em sembla que està escrit per Esther Earl, que és la noia en qui es va inspirar en John Green per escriure No està escrit a les estrelles. Però em sembla que en Green també ha participat en la creació d'aquest llibre.
    A veure si t'animes i el llegeixes!!! Ens veiem<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Doncs la veritat és que si que el conec! No actualitzo massa la meva wishlist ( ara ja ho faré més sovint) . I gràcies a l'editorial fanbooks el podré llegir molt aviat! Si el llegeixes i el vols comentar no dubtis en enviar-me un correu ;)

      Ens veiem,
      Clar's4

      Elimina
  4. Penso el mateix del Principe de la Niebla! Odio passar por i aquest ens el van fer llegir a l'insti.. (No, no ens podien fer llegir Un Beso en París, havia de ser aquest��) i ara ens en fan llegir un altre del mateix autor.. Ja estic espantada...
    Petoons<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Doncs ja m'agradaria a mi que em fèssin llegir aquest llibres :(, passes por si ( i odio passar por) però és molt millor que el que ens fan llegir a nosaltres... de veritat... N'hi ha cada un.. ( L'hora de lectura hauria de ser per disfrutar-la , no per aborrir-te)
      Petoons <3 <3
      Clar's4

      Elimina
  5. Al meu institut a 2n deso tambe et fan llegir el principe de la niebla (va ser com vaig coneixer a carlos ruiz zafon) i ara a 4 ens fan llegir la sombra del viento ( q jo ha me llegit); quina casualitat!!:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Si vols comentar algun dels llibres del Zafón, no dubtis en enviar-me un correu! Si no t'has llegit Marina, El palau de mitjanit o llums de setembre te'ls recomano molt! Si t'agrada passar por clar :)

      Ens veiem

      Clar's4 <4

      Elimina
    2. Si,:) ja me'ls he llegit tots. El Zafon es el meu escriptor preferit i m'agraden molt els seus llibres, especialment Marina, estic obsesionada amb aquest llibre encara que ja fa dos anys que mel vaig llegir...

      Elimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!