Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 de setembre del 2014

OMG! DEMÀ DREAMERS, DEMÀ!


Heey dreamers! I si! Ja nomès queda un dia! Us ho podeu creure? Perquè jo no, la veritat! Porto mig any esperant aquesta pel·licula i per fi, demà, la podré anar a veure!! Déu meu! ( M'heu d'imaginar en un moment "fangirl")  Estic asdfghjakksaduy *-*. 




Buff.. la majoria ja sabeu com em va encantar el llibre ( si vols llegir la ressenya fes click aquí.) i encara que sé que la pel·licula em decepcionarà no puc evitar fer-me esperançes. I per què em decepcionarà? Perquè tot i que el tràiler es veia força bé.. és impossible "captar" la màgia del laberint i perquè ja porto moltes pel·licues que m'han decepcionat. Perquè, RECORDEU, Sempre el llibre abans que la pel·licula ( sempre que aquest s'haigi escrit primer)


Em comprometo a penjar una "ressenya" de la pel·licula, el diumenge ( ja que si la penjo el divendres s'ajuntaria amb la ressenya de la setmana i si la penjo el dissabte seria massa just ja que molts de vosaltres ( pel que sé) l'aneu a veure aquell mateix dia :) Llavorsss DIUMNGE! 

PD: Aprofito per anunciar-vos que la ressenya de divendres ( acabem ja la votació aquesta setmana) serà THE DUFF! Us heu sentit mai el mes lleig/lletja del teu grup d'amigues? O simplement hi ha hagut algun moment en el qual el teu físic no t'agradava massa? Crec que tots ens hi hem trobat, i us ben juro que ambb aquest llibre aprendreu a acceptar-vos tal i com sou. Perquè cadascú és perfecte a la seva manera, no ho oblideu.



-> Tinc una sorpreseta preparadaa ;)

I VOSALTRES? L'ANIREU A VEURE?

R E S P I R A.  V I U.  L L E G E I X.



1 comentari:

  1. tot el que un lector pot demanar! Al final t'has llegit si decido quedarme?¿
    Parleem <4<4<4<4

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!