Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 de setembre del 2014

COL·LABORADORES

Heey  dreamers! Com haureu vist el bloc, com molts altres té xarxes socials. Secció del bloc que jo sola no podria portar pel que agraeixo infinitament l'ajuda de les meves col·laboradores. La Jú i la Ini, les dues unes persones meravelloses que m'encantaria que coneguessiu una mica:

JÚ:Em dic Jú, tinc 16 anys i a partir d'ara portaré el Twitter de " Shining like a book". Llegeixo des de ben petita i ara mateix els meus llibres preferits són la saga de "Harry Potter" i la triologia de "50 sombras de Grey".

INI:Em dic Ini, tinc 14 anys i sóc la que s'encarrega del facebook. Igual que la Jú, jo tambè llegeixo des de petita encara que no tinc cap llibre o saga preferida. El que més acostumo a llegir són llibres de  ciència ficció i ( els que mireu el face segur que ho heu notat) manga. 


“Once you learn to read, you will be forever free.” 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!