Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 de setembre del 2014

BOOKTAG LA VIDA EN LLIBRES



Heey dreamers! Feia molt de temps que no us portava un Booktag conjunt. I aquesta vegada col·laboro amb el bloc Daniel Miralles. Portat per un noi fantàstic, que espero que tots visiteu :)
------------------------------------------------------------------

·         Troba un llibre que tingui les tres primeres lletres del teu nom:


ROBERT   Havia de buscar un llibre amb les lletres ROB- i l'he trobat;) El vaig llegir farà cosa d’un any, escrit per Daniel Defoe. "Robinson Crusoe"
 



·         Conta la teva edat amb els llibres de l'estanteria. Quin et surt?

Així que el llibre número vint-i-dos de la meva estanteria és “La balada del funicular miner”! Del gran autor català Pau Joan Hernàndez.


·          Un llibre que es desenvolupi al teu país/ ciutat:

Em quedo amb "Marina" de Carlos Ruiz Zafón. Es desenvolupa a Barcelona. És un dels meus llibres preferits de l’autor barceloní que va marxar a viure a Los Angeles, i realment m’impressiona i enamora cada cop que el llegeixo. És com poesia, en alguns instants. I Zafón és un gran narrador.


·         Un llibre que es desenvolupi a un lloc on t'agradaria viatjar:

M’agradaria viatjar a molts països, perquè he viatjat poc i penso que viatjant s’aprèn molt i s’enriqueix molt un mateix. Però si hagués de triar un lloc per viatjar, em quedo amb el planeta del Petit Príncep. Allà hi viatjaria per quedar-m’hi.
 


·         Tria un llibre amb el teu color preferit a la portada:

 
Roig Robí :) El vermell és el meu color preferit, tot i que sigui un roig tirant a rosa i sembli una mica cursi, però és el color més proper que he trobat   :) 

·          Quin és el llibre del que tens més records?

El Petit Príncep, sens dubte! ÉS GENIAL, ADORO aquest llibre! Recordo com la meva mare me’l llegia perquè m’adormís. Era i sempre serà la meva nana preferida. Em sembla que quan tingui fills (si és que en tinc) els hi llegiré el mateix conte que em van llegir a mi de petit. 



·          I quin et va costar més d'acabar?


Em sembla que va ser Meravellós desastre, de Jamie McGuire ( Diuen que està molt bé, però em va costar la tira llegir-me’l!) el vaig acabar al final, però no sé si em va agradar massa. Vull dir que la història és interessant i enganxa, però està tan plena de tòpics que resultava cansat de llegir. Diu a la portada: qui dels dos ensenyarà primer les seves cartes? Doncs no tenia gaires ganes de saber-ho, la veritat...jajaj


·         Quin llibre et farà sentir orgullós/a quan l’hagis acabat?


 Hamlet, que és un clàssic indiscutible. Encara no l’he llegit, i tothom en parla la mar de bé. Suposo que em sentiré orgullós d’haver-lo llegir. (quan ho faci, si és que ho faig...) 

I RECORDEU.. SI VOLEU VEURE LES MEVES RESPOSTES CLIQUEU AQUÍ
            R E S P I R A .  V I U .  L L E G E I X.

1 comentari:

  1. Mare meva Marina!!! Em va encantar, de fet m'agraden tots els llibres del Zafón i ara només puc esperar a que tregui el següent que acabarà amb l'arc argumentatiu de l'Ombra del vent, El presoner del cel i El joc de l'àngel. Podries fer-ne alguna entrada??
    Et segueixooooo!

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!