Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 de juny del 2014


Heey dreamers! Ahir a la nit va finalitzar el concurs i ja tenim els sis finalistes! Us hem de felicitar a tots els participants, perquè tot i que n'hem escollit sis tots us mereixieu guanyar.

I els sis finalistes són..

1. Eva Mola
2. Aina Ruiz
3. Annabeth'13
4. Quer Roca
5. Laia Sala
6. Nevii Styles

FELICITATS!


Però no s'acaba aquí, hi ha hagut un dibuix en concret que m'ha portat records, molts records... I tot i que no ha pogut quedar finalista l'hi he volgut fer una menció especial. Moltes gràcies Pol, per tornar-me a un mòn del qual vaig marxar. T'he de confessar que m'ha emocionat el teu dibuix. Havia estat molt fan de Detectiu Conan :)

SI VOLEU VEURE LES CREACIONS LES TROBAREU A L'APARTAT "VOSALTRES".


Ara és el vostre torn, vosaltres triareu al guanyador!!!!!

JA PODEU COMENÇAR A VOTAR! AVIAT S'OBRIRÀN LES ENQUESTES. I EL GUANYADOR SE SABRÀ EL DIA 8 DE JULIOL.

4 comentaris:

  1. Gràcies per triar-me!!!:)
    M'encanta el blog, segueix aixi!!!!

    ResponElimina
  2. Hoolaa!
    A partir de quin dia es podrà votar pel concurs?

    Mercii!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A partir de demà!! O d'avui al vespre.

      Ens veiem :)

      Elimina
  3. Aiii deu meeu! A la finaal?! Que bee! :D estic super super contentaa!! :D Gràciees Claraa!! <3

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!