Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 d’abril del 2014

NO ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES

NO ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES
Hey dreamers ! Per fi!!!! Ja era hora! Avui toca ressenya d’un dels llibres en que més he plorat, m’he desesperat però que a la vegada m’ha donat una lliçó. Desprès de llegir-lo vaig canviar el meu punt de vista segons moltes coses... Com pot un llibre portar tants sentiments expressats en paraules?








FITXA TÈCNICA:



   






Títol:
 NI ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES


· Autor: John Green


·  Idioma: Català 


·  Persona: Primera




 Pàgines: 299






SINOPSIS: 



Tot i que la medicina ha aconseguit reduir el tumor i li ha regalat uns anys més de vida, la Hazel segueix sent una malalta terminal. El seu final sembla que ja està escrit. Però l’aparició d’Augustus Waters al grup de suport de nois amb càncer canvia radicalment la seva vida. La història està a punt de ser reescrita.

Una novel·la sobre com aprofitar la vida al màxim, gaudir dels qui més estimes, estimar fins que no puguis més i, sobretot, viure.






COM VAIG COMENÇAR:

Doncs bé aquest era un llibre d’aquells que tens pendents però mai comencés... I la veritat es que SORT que l’he començat perquè HE APRÉS MOLT AMB AQUEST LLIBRE m’ha ensenyat a veure tantes coses... I per això ha sigut un dels llibres més bonics i més tristos que he llegit ( si, tot a la vegada) Bonic perquè... bé no es pot explicar ho hauríeu de veure vosaltres mateixos. I trist bé la veritat us l’heu de llegir. 

Si no plores amb aquest llibre ( t’ha d’agradar aquest tipus de novel·la clar) és que no tens cor my friend. Això és el que em van dir Jo vaig plorar tant... i a la vegada vaig comprovar que tenia cor <3 per això crec que la foto defineix exactament la meva reacció envers al llibre. Va arribar a un punt que ja no sabia perquè plorava, pel que m’havia ensenyat o pel que no m’havia arribat a ensenyar( ja m’enteneu els que l’heu llegit)












                    



FRASES QUE TENEN MOLT A DIR..


Normalment en aquest apartat tocaria el resum, però penso que el resum en aquest llibre ja seria explicar massa, és a dir amb la sinopsis ja n’hi ha prou que sinó encara faré Spoiler sense voler. Per això he substituït l’apartat per algunes cites de les frases més maques o significatives:

pg 29

" – És una metàfora, mira: et poses la cosa mortal entre les dents però no li dones el poder de matar-te"





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pg 103

"   – Molt bé ( okay)
Jo vaig respondre
-    Molt bé
I ell va contestar:
-    Ostres, para de flirtejar amb mi!
I jo vaig dir:
-    Molt bé."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pg 169

" -  Ah, no m’importaria, Hazel Grace. Seria un privilegi que em trenquessis el cor."



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“ Estic en una muntanya russa que només va cap amunt!”




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“ Gus, sóc una granada!”




---------------------------------------------------------------------------------


“Potser Molt bé serà el nostre sempre.”




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“El món no és una fàbrica de desitjos “




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

" -  Hi ha infinitats més grans que altres"


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OPINIÓ PERSONAL:

Tinc aquest llibre una mica recent ( Nadal) i encara noto aquell buit quan hi penso... RECOMANO MOLTISSIM LLEGIR-LO! T’ensenyarà una lliçó enorme! Farà que t’enamoris dels personatges i de la seva manera de pensar ( mira ja m’he posat sentimental) Però es que de veritat no us podeu ni imaginar com ha canviat la novel·la...



Si, segurament ho passareu malament en algun moment però VAL LA PENA! I MOLTISSIM!!
John, m’has ensenyat  tantes coses... és un llibre d’aquells que restaran al teu cor molt i molt de temps... casi m’atreviria a dir sempre.

I ara... personatges <3

  • HAZEL: Simplement és PERFECTA! Encara que al principi pensava que passaria el que li quedava per viure ( pel seu càncer) Ho volgués passar de morros, saltant a la mínima. Però un cop entres dins el personatge l’acabes estimant tantíssim ...<3. Aquest llibre no seria el mateix sense ella.  M’encanta la seva manera de veure les coses, la vida, de veure la seva malaltia… i la seva passió pels llibres J


  • AUGUSTUS: M’encanta!! És l’ànima del llibre em va agradar ja des del principi quan estava al grup de suport amb l’Isaac. M’ENCANTA LA SEVA FORMA DE SER, encara que al final s’apaga una mica la seva personalitat MAI deixa de ser la mateixa. I PR AQUEST SOL MOTIU JA M’AGRADA! M’encanta quan es preocupa tant per la Hazel i l’Isaac… és perfecte ( aix…)



CONSELL

Ara, vé el meu consell, que el podeu aplicar a tots els llibres que llegiu. Si moltes persones deixen molt bé o pel cel un llibre no l'aneu a llegir pensant que serà un llibre perfectissim. No, no existeix el llibre perfecte. Tots tenen els seus punts forts i els seus defectes, de fet són iguals que les persones. No existeix la PERFECIÓ d'un llibre. Pot existir la perfecció d'algun personatge però no del llibre . En fi que el qque vinc a dir és que no us espereu el llibre perfecte. Tingueu la ment oberta i creeu la vostra pròpia opinió i no la que els altres us han dit... que haigi agradat a  olta gent no vol dir que t'haigi d'afgradar a tu.



ATENCIÓ SI NO HAS LLEGIT EL LLIBRE NO SEGUEIXIS !! TE'L POT ESPATLLAR!! 


El final em va sorprendre moltíssim ja que jo esperava que es morís la Hazel i no l’Augustus. Ja tenia assumida la mort de la Hazel ( ja m’havia mentalitzat) però la mort d’en Gus la veritat que va ser un COP MOLT I MOLT BAIX! NO M’HO ESPERAVA PERÒ GENS! Feia temps que no plorava tant…




FI DE L'SPOILER



27 comentaris:

  1. No me le lleguit, i no puc esperar mes, pero he vist tans cops el tráiler i he llegit tambe milions de cops la resenya q el final ja mel imaginava, pero asta sant Jordi tindre q estar a idhun ajjjjajaja
    PD: tas donat conte q el actor que fa de caleb a divergente es el mateix q fa de augustus aquí?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      La veritat és una de les millors opcions per llegir x sant jordi! <3 Ja veuràs t'encantarà tot i que Idhún tampoc està gens malament ehh... a mi no em faria res tornar-hi una temporadeta.



      PD: Si!!!! I la protagonista és la mateixa ! Gran Shailenne !! Fa de Tris i de Hazel... aquest serà el sue any segurissim.

      Elimina
  2. No me'l he llegit, pro mel compraré per Ssant Jordii:)

    Passat pel meu blog (siivols): elsjocsdelafam2014.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa <3

      Ja veuràs es fantastic!!! Potser no serà el teu preferit però aabaras agafant-li molt apreci <3

      Clar que em passo preciosa <3 tribut x sempre

      Elimina
  3. Holaa

    M'encanten les teves ressenyes
    No està escrit a les estrelles és d'aquells llibres que em llegiria 10000 cops i no me'n cansaria. Tinc unes ganes boges de que surti la pelii.

    Mar <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa Mar <3

      Mersssi preciosa <3 A mi m'encanta que comenteu <3

      Jo penso que es un d'aqueells llibres clau, sí d'aquells que t'has de llegir si o si.

      Ens veiem preciosa <3

      Elimina
  4. Jo no me'l puc comprar per Sant Jordi perque ja he demanat masses llibres... Em compraré els tres de la saga Divergent i potser el primer de Memòries d'Idhún (espero que guanyi aquesta setmana^^). Aquest l'hauré de deixar per més endavant:(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      No passa res ja veuràs com els altres t'encantaran! Són ÚNICS! Jo tambè tinc moltes ganes que guanyi :) A veure si per fi puc fer la ressenya!! :)

      Però ja diuen que lu bo és fa esperar :) jejej

      Ens veiem <3

      Elimina
  5. jo el tinc a l'ebook i em va encantar!:) es tan perfecte:D espero poder comprarme'l amb físic! Per St.Jordi sóc a Itàlia i depèn de quin llibre em compren... a veure quin!
    Passa't sisplau, l'acabo de crear:
    http://fallingfromthesky99.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa :)

      Ahh crec que tens el mateix problema que jo :) A mi em passa que sento que els dono més valor quan els tinc amb fisic que no pas amb ebook :) Et passa a tu tambè? A Itàlia? Quina enveja... e Itàlia, Pasta, llibres, roses, Roma... que més es pot demanar ?Espero que t'ho passis bé <3:)

      Em passo <3

      Elimina
  6. emm.. jo no vaig plorar, i no és perque no tingui cor sino perque saps que en Gus morira ja a la meitat del llibre... m'ha agradat si, però no vaig plorar... Alguns m'han fet més pena com Maze runner...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa :)

      Putser no vas plorar perquè no era el teu tipus de llibre favorit jo ja avisava que el comentari de lu de plorar i no tenir cor anava pels que el seus llibres faborits eren d'aquest estil. M'alegru però que t'haigi agradat :)

      No m'he llegit Maze Runner encara :( El tinc encarregat a l'Fnac :$

      Ens veiem Viana d'empuries ( repeteixo: M'encanta el teu pseudonim )

      Elimina
  7. holaaa m'has fet venir ganes de llegir-lo.. però ens has aixefat el final!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no h podies dir lo d'en Gus.. ostia es que..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si t'avança algun esdeveniment ja t'avisa, allà posa (ATENCIÓ SI NO HAS LLEGIT EL LLIBRE NO SEGUEIXIS !! TE'L POT ESPATLLAR!!)

      Elimina
    2. Holaaa <3

      No saps el greu que em sap!!! :( Ho sento de veritat... Però la veritat és que havia avisat com molt bé diu l'anònim/a de dalt <3... No acostumo a publicr spoilers tant bé SPOILERS però aquest cop no m'he pogut aguantar.... Mira, el proper cop faré el seguent: Avisaré si poso SPOILER però marcaré més les lletres o posaré imatge o el que sigui...

      Em sap molt de greu...

      PD: Ens veiem Aria, i encara que sapigues el final no vol dir que no el puguis llegir :$

      PD: Ens veiem anònim/a <3 I gràcies <3

      Elimina
  8. Holaaa :)

    A mi tambe em va encantar, pero com que ja sabia el final, em va ser més facil pairlo....tot i aixi em va fer molta pena, una de les coses que mes em va agradar d'aquest llibre va ser les reflxions i frases que s'hi fan, tot i que tambe em va encantar en Gus, per ser taan marevellosament genial, la veritat esque la historia em va agradar força, tot i que en elgun punt era per posarse a plorar...
    Es un d'aquells llibres que haig de tindre en paper ( m'el vaig agafar de la biblioteca, gran error) tot i que no espero comprarmel per sant Jordi, si que espero tindrel ben aviat

    Jo tambe estic impacient per la peli, el trailer ja et deixa entreveure que sera una peli super ASDFGHJKL :)

    Petooooooons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eii Laia <3

      Jjajajja m'alegru que a tu tambè t'agradés :). I si definitivament les reflexions eren el millor del llibre. I tinc alguna frase apuntada a l'agenda i a la carpeta jejejje

      Aquest llibre S'HA DE TENIR EN PAPER ! De fet hauria de ser un clàssic ja com EJDLF o a la llarga com Divergent.

      La pelicula pinta + que bé!!! No puc esperar més ! Tan aquesta com Divergent pinten GENIAL! Ara espero no decepcionar-me gaire :$

      Un kisss

      Elimina
  9. https://www.youtube.com/channel/UCcCdTv9Vumo66-3roW3RvrQ

    miraau es un booktuber super bo k ha fet akesta ressnya i esta super be m'agrada molt, jo le llegit i la vritat esk a les ultimes pagines vaig haver de parar pk tenia els ulls plens de llagrimes k no podia llegiir
    em va encantaar
    segueixes algun booktuber???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Hu miroo:) Però em podries explicar que es un booktuber? Ara dec semblar tonta ;p però la veritat és el primer cop que en veig un. :p
      Jjajajaj a mi em va passar exactament el mateix!! Vaig tenir que parar i tapar-me la cara amb el coixí perquè no se'm sentis gaire ( era la nit i no era questio de despertar a tothom):$

      Em podras explicar lu de booktuber? Que es com un canal de Youtube sobre llibres?? Estic una mica perduda :$ Merssi <3

      Elimina
    2. es un noi o una noia que el que fas tu o traves d'un canal a youtube, es graven fent les ressnyes , dient com el van aconseguir, que els hi agradat més o menys, vaja en format video! està molt divertit :)

      Elimina
  10. quants anys tens? es per saber mes omens el tipus de llibre per l'edat k tens

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa m'agaradarria no dir l'edat ( tot i que alguns ja la saben :$ ) però els que la saven son gent amb qui parlo per @. per aqui nomes diré que en tinc o 13 o 14 o 15 o 16 ( de fet estic entre dues edats, faig anys a l'octubre :)

      Elimina
    2. a l'octubre en faràas...... 14 ??

      Elimina
  11. Hola! :)
    Ja et vaig escriure un correu dien-te el que significava aquest llibre per mi. De veritat que segueixo en shock i això que me'l vaig llegir fa moltíssim temps! Si et va agradar el llibre, l'escriptor John Green en té més. Els que més recomanen són Looking for Alaska, An abundance of Katherines i Paper towns (els llibres no estan traduits oficialment ni al castellà ni al català però segur que per internet trobes alguna pàgina per descarregar-te'ls. Jo ara mateix estic llegint Looking for Alaska (si, en anglès. Ja veus fins on arriba el meu amor per la manera d'escriure d'aquest home... <3 ) i de moment puc dir que està molt bé. Pots trobar els llibres en anglès a "Alibri" i suposo que al "come in" també...
    Mira la meva ressenya de No està escrit a les estrelles, si us plau! <3 http://amanecerecuerdos.blogspot.com.es/2014/04/bajo-la-misma-estrella.html
    Felicitats pel blog! <3 Petons :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3

      Si es que es un llibre d'aquells que com ho diria... INDIFERENT no et deixa :). Crec que és un d'aquells llibres per recordar i qu no te'l trauràs del cap encara que vulguis :). I no, no n'he llegit més del John Green però si que havia sentit a parlar del Looking for Alaska. UjUJU amb anglès! quin nivell :) Jo nomès n'he llegit un amb anglès , un de la saga Iron Fey i vaig necesitar el meu temps jejej, eh pro el que conta és que el vaig acabar no?

      Em passo <3
      Merssi amor <3

      Elimina
  12. Holaa, podríeu dir-me d'algun linck per poder-me descarregar aquest llibre gratuitament si us plau? No el trobo en lloc, em faríeu un gran favor.

    Moltes gràcies per adelantat!

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!