Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 d’abril del 2014

MERAVELLÓS DESASTRE

MERAVELLÓS DESASTRE
Hey dreamers ! Us porto una SORPRESA! Com que som setmana Santa i tenia més temps he decidit penjar dues ressenyes! La guanyadora ( divendres)i una altra escollida per mi :). Com veieu he triat Meravellós desastre, un llibre MÀGIC que porto al cor des de fa temps Un llibre que crec que més del 90% de vosaltres li pot agradar però que hauria tardat bastat a tocar a l'enquesta. Així que Meravellós desastre..COMENÇEM!








FITXA TÈCNICA:



   






Títol:
 MERAVELLÓS DESASTRE


· Autora: Jamie Mc Guire


·  Idioma: Castellà ( No el vaig trobar en català)


·  Persona: Primera




 Pàgines: 441 ( edicció butxaca)






SINOPSIS: 



            Intensa, perillosa, adictiva...

L'Abby Abernathy és una bona noia. No beu ni diu renecs i passa desapercebuda. Està convençuda que ha deixat enrere el seu passat fosc, però quan arriba a Eastern per començar de zero, topa amb el noi menys recomanable de la universitat.

 En Travis Maddox, un noi molt atractiu i ple de tatuatges, és precisament el que l'Abby vol i necessita evitar. De nit guanya calés dalt d'un ring i de dia és el més seductor del campus. 



Frustrat per la resistència de l'Abby als seus encants, s'ho juga tot amb una aposta. Si la guanya, l'Abby haurà d'anar a viure amb ell però, si la perd...

         Un desastre inminent o l'inici d'alguna cosa meravellosa?

Considerat una bareja de les novel·les de Frederico Moccia, la saga Crepuscle i la triología Cinquanta Ombres, està destinat a conquistar milions de cors de tot el món. 





COM VAIG COMENÇAR:

Doncs bé aquest llibre el vaig llegir fa bastant... més o menys per la primavera passada. La pregunta és Per què faig ara la ressenya?! Doncs perquè algu, no recordo qui :$ em va recomanar el segon llibre que havia tret l'autora, Walking Disaster ( Inevitable desastre en castellà) escrit des del punt de vista d'ell. I la veritat gràcies a aquell comentari vaig saber de l'existència d'aquest meravellós llibre! GRÀCIES, GRÀCIES GRÀCIES! SI meravellós desastre em va encantar, aquest Walking Disaster el supera el doble!! Doncs, bé que llegint walking disaster vaig tornar a reviure la novela... I aixx.. M'ENCANTA! Agradarà molt tant a la gent que els va encantar No està escrit a les estrelles com a la gent que prefereix Caçadors d'Ombres!! Us el recomano MOLT, MOLT MOLT!


                                                 Ara en Travis és a la meva llista :P jejej



Jejej alguns dels meus personatges preferits <3
Evidentment no hi són tots.





                    



FRASES QUE TENEN MOLT A DIR


Normalment en aquest apartat tocaria el resum, però penso que el resum en aquest llibre ja seria explicar massa, és a dir amb la sinopsis ja n’hi ha prou que sinó encara faré Spoiler sense voler. Per això he substituït l’apartat per algunes cites de les frases més maques o significatives: Igual que vaig fer amb No està escrit a les estrelles.

AL LLEGIR EL LLIBRE EN CASTELLÀ M'ES MÉS FÀCIL ESCRIURE LES CITEN EN CASTELÀ... EM SAP GREU :$

pg 13

" Al
guien me empujó por detrás y Travis me tomó por el brazo antes de que cayera hacia delante.
- Eh! Alejaos de ella!- exclamó Travis, con el ceño fruncido mientras apartaba a cualquiera que se me acercase.
Su expresión seria se fundió en una sonrisa al ver mi ropa y luego me secó la cara con una toalla.
- Lo siento Paloma"



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pg 76

"   – Ese es el Travis que ve todo el mundo..., no el que yo conozco.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pg 169

" - Por los capullos!- dijo él, señalando a Brad-. Y por las chicas que te rompen el corazón!- Me señaló con la cabeza-. Y por la mierda de perder a tu mejor amiga por ser tan estúpido como para enamorarte de ella!

                                                                ( versió sudamericana)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“ - Paloma?- dijo Travis.
- Sí?. dije, intentando que sonara normal.
- Te vas a quedar?
- Puedo irme si quieres, pero una apuesta es una apuesta.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“ - No,fue una de las mejores noches de mi vida porque me senté a tu lado cuando te encontrabas mal y porque te quedaste dormida en mi regazo. No fue cómodo. No dormí una mierda, pero empecé tu decimonoveno cumpleaños contigo, y la verdaderes bastante dulce cuando te emborrachas. ”




---------------------------------------------------------------------------------


“- Sé que mereces a alguien mejor que yo. Te crees que no lo sé? Pero si hay una mujer echa par mí, eres tú... Haré lo que sea necesario Paloma. Me oyes? Estoy dispuesto a todo.”




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“- Entonces dime que eres mía. Dime que volverás a aceptarme.
- En realidad nunca hemos estado separados no crees?- dije esperando que fuera suficiente“




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

" - Se acabó, Travis
Él parpadeó.
- No digas eso.
- Se acabó. Vete a casa.
- Enarcó las cejas
- Tú eres mi casa"



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OPINIÓ PERSONAL:

Mireu, la veritat es que aquest tipus de llibres tipu els de Federico Moccia no són el meu estil. Jo acustumu a llegir llibres com Divergent, Hush Hush, Els jocs de la fam... Rotllo paranormal i distopies. Però tant aquest com No està escrit a les estrelles són una excepció en MANJUSCULES! Recordo haver llegit crítiques bonissimes sobre aquest llibre, però també crítiques dolentes... Així que no em vaig esperar ni el millor ni el pitjor. I la veritat és que odio que m'agradi tant!



Es un llibre fàcil i ràpid de llegir ja que hi abunden els diàlegs i la autora escriu, la veritat bastant bé :)!! Ja veureu que els " moltlectors" amb una tarda el tindreu acabat! I els que necesiteu més el vostre temps una setmaneta i finito!


I ara... personatges <3

  • Abby ( Paloma ): M'encanta! La veritat és que a vegades no l'acabava d'entendre. Però al final quan saps més del seu passat veus una persona nova, que ha començat de zero. S'ha de dir que no es la meva " protaonista" preferida però si que està molt bé. No sé... a part d'algun moment una micca confús jo la veig super bé :) 

  • TRAVIS: M’encanta!! Havia llegit que si era tant mal educat, que si era mala persona... Tot això és MENTIDA! Mira que hi ha gent exagerada ehh... No n'hi havia per tant a veure... si que és una mica impulsiu i algún dels seus atacs d'ira m'espantaven bastant però la manera com cuida tant l' Abby com el seu cosí i la Mare, com la seva familia diu moltissim d'ell. És únic i.. bàsicament l'anima del llibre! :) M'encantes <3





I la parella que fan tots dos... és tant asdfghjk <3 Són super macus junts <3 Un complementa l'altre. 


( m'encantaaa)

La veritat és que no mels puc imaginar separats. Tot i que hi havia moments que o bé em frustrava perquè els dos eren massa orgullosos per segons quines coses i ho emmerdaven tot. Jo estava en plan: 

- Va ***** feu el favor d'estar junts ! Que us necesiteu! *** ( MOLT DESESPERANT TOT PLEGAT)



O hi havia moments que em quedava somrint-li com una tonta al llibre :) ( Aix res... això segur que ho heu fet tots ehh  i si dieu que no es que no ho heu notat :)





El final m'encanta!:) Es nota que no es un d'aquells llibres que té un final ràpid i mal fet ( no estic pensant en cap llibre en concret ehhh ejemejemejemthgememememmjemejm)encara em va deixar amb ganes d'un altre llibre :(  que dur...


ES VEU QUE VAN COMENÇAR PARLAR E LA PELI PERÒ ES VA SUSPENDRE :( L'ACTOR QUE ANAVA A FER DE TRAVIS ERA EL DE LES FOTUS ( A MI M'ENCANTAVA)



LLIBRES SIMILARS 

NO US PERDEU LA SEGONA PART WALKING DISASTER O INEVITABLE DESASTRE NARRADA DES DEL PUNT DE VISTA DEL TRAVIS !! INCREIBLE!







NO US EN PENEDIREU! O.0

5/5

22 comentaris:

  1. La veritat... Sona mooolt béee!!!! El vaig veure a les parades de Sant Jordi de l'any passat i vaig esta a punt d'agafar-lo, però no ho vaig fer:( Ja me l'he apuntat a la llista de llibres per comprar:D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3
      La veritat es que la portada ja crida l'atenció :) jejjej si el compres i l'acabes digamu eeh a veure que t'ha semblat :)

      Ens veim <3

      Elimina
  2. Sembla interesant jajjaja. Una cosa si tas llegit LJDH, divergente, buenos días princesa (en els tres casos tota la saga) quin llibre demanaires per sant Jordi apart de no esta escrit a les estrelles??? Sisplau ajuda!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      Mira jo et recomanaria aquest mateix llibre però si no t'ha cridat massa l'atencó CAP PROBLMA! Jo de tu provaria la saga LUX ( el primer és obsidian) o la saga Delirium ( el primer es diu Delirium) o la saga Hush Hush ( el primer tambè Hush hush) o en el cas de que tampoc t'agradin podries provar Memòries d'Idhún o Vampire Academy.

      Si cap de les opcions et convenç o ja les has llegit ( cosa provable) torna a comentar i ja saps aqui pel que sigui :)

      Espero haver ajudat! <3

      Elimina
    2. Memories d indun me les estic llegint. Pero no majudes molt xq necesito un llibre en concret. Si en tingesis q triar un quin seria? (Aquet si que ma cridat la atenció pero si creus q hi han millors opcions...)

      Elimina
  3. Respostes
    1. Homeee depen de com ho miris, si només que facin alguna "coseta"ja t'horroritzes no se ( tinc una cosina aixins)...

      però segons la meva opinió NO! nomès en alguna part que a veure, res de l'altre mon .. però tant a la Saga lux com a Memories d'Idhún ( n'hi ha moltes més) que tambè tenen el seu momentet es molt més picant vist des del punt de vista del Travis ( Walking disaster)

      Ens veiem <3

      Elimina
    2. moltes graciees la vritat esk me llegit les memories d'idhun i si es mes o menys axi ja sta bé :) kin et llegiries primer dels dos llibres?

      Elimina
    3. Holaa <3 Home si busques que no sigui picant... ( putser ho és una miqueta més que memòries d'idhun però tampoc és gran cosa) comença pel de Meravellós desastre, perquè des del punt de vista del Travis és més picant

      Ens veiem <3

      Elimina
  4. una pregunta, ja see que no es d'aquesta resenya pro obsidian de la saga lux mes o menys de k va , esk he mirat per pagines web i em surten sinopsis diferents: una sobre aliens o algu axi. se q te las llegida prk ho has posat a molts comentaris. em podries ajudar??
    graciiies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      No passa res <3 em pots preguntar el que vuguis quan vulguis i si és saga LUUX encara més .. Si per desgràcia la sinopsis té un SPOILER i sí es sobre aliens , aveure no et pensis que sóc friki ni res ehh... perquè tema alien no és s'assembla bastant a crepuscle és més a mi no m'hagues agradat GEns si hagues sigut en pla yoquese Starwars però Ni una mica s'assemblen.

      Jo de tu ho provaria.. a mi... bé no tinc paraules per aquesta saga... ( aixx) I si coemnçes no podras parar a part l'ultim de la saga surt a l'agost <3 n fi que jo tl recomano MOLT MOLT MOLT! I jo si fos de tu no faria massa cas a la sinopsis ( motiu de mes per no penjarla) perquè no fa ni de tros justicia al llibre :)

      En fi... que jo de tu ho provaria :D Per a mi va significar i encara significa molt i el Daemon és asdfghj<3

      És un llibre molt fàcil de llegir, i d'entendre... Enfi perfecte per sant jordi! I que estic segura que t'encantarà tant que l'acabaràs poc temps <3 Anar a la Saga LUX ( Obsidian el primer) és tirar per segur per Sant Jordi.

      Si necesites més info n dubtis i torna a comentar <3

      Espero haver pogut ajudar <4

      Ens veiem <3

      Elimina
    2. moltiiiiisimmes graciiies!!1 uenu lu del spoiler es igual estic acostumada ja que en un altre pagina web em van "spoliear" el final de leal!!! : (

      Elimina
    3. Gràcies atuuu per comentar <3 <3
      No pot ser! Jupee però el llegiràs igual no lleial? Es un llibre inprescindible? o ja l'has llegit?

      I lu de la sinopsis jo la vaig llegir i clar em vag spoliear sola.. però no passa res de res vui dir nomès hi treu una mica d'emoció :(

      Ens veiem <3

      Elimina
  5. ei ma encantat la resenya!!! no havia sentit mai a parlar pro ara l'afagire a la meva llista de sant jordi ( k encara es més llarga ejejejejejej), una pregunta saps de k va la sega hush,hush? esk he sentit molt a parlar i no trobu una sinopsis clara, quants llibres hi han? faran peli o algu?? gracieees

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3
      A mi m'encanta que comenteu ! De veritat no sé que faria sense vosaltres <3

      Ja veuràs no te'n penediràs GENS! La veritat es que a mi em va encantar :) Jajajaj a mi ja m'agradaria ja que fos Sant Jordi cada dia.... així no tindria que passar tant de temps decidint quin serà l'escollit :)


      Et faig com una miniressenya :

      SINOPSIS

      "Enamorarse no formaba parte de los planes de Nora Grey.
      Nunca se había sentido especialmente atraída por sus compañeros de instituto,a pesar de los esfuerzos de su mejor amiga,Vee,para encontrarle una pareja. Así era hasta la llegada de Patch. Con su sonrisa fácil y sus ojos que parecen ver en su interior, Nora se siente encandilada por él a pesar de sí misma.
      Tras una serie de encuentros aterradores,Nora no sabe en quién confiar. Patch aparece allí donde va y parece saber más sobre ella que su mejor amiga. Imposible decidir si debe darse por vencida sucumbir a sus encantos,o salir huyendo y esconderse. Y cuando intenta encontrar algunas respuestas,descubre una verdad que es más perturbadora que nada de lo que Patch le hace sentir.
      Porque Nora está en medio de una ancestral batalla entre los inmortales y los que han caído,y cuando se trata de escoger bando,la elección equivocada puede costarte la vida.

      OPINIÓ

      M'ENCANTA!! Em vaig pillar tant d'aquesta saga fins el punt de preferir quedar-me a casa llegint i morint-me de calor ( era estiu) a anar a la piscina o a la platja :)

      em vaig sentir MOLT identificada amb la protagonista <3 i en Patch es tant asdfghjk <3 m'encanta

      Jo et recomano molt, molt i molt aquest llibre i t'asseguro que un cop el començis no pararàs fins a l'ultim <3 Segons la meva opinió hauria de passar a ser un clàssic <3

      NUMERO DE LLIBRES:

      N'hi han quatre:

      - Hush hush

      - Crescendo

      - Silencio

      - Finale


      Faran peli?

      Quan vaig acabar la saga estava tant desesperada per una peli que vaig buscar pertot arreu i em saop greu pero de moment NO HI HA N'HI SE'N FARÀ no sabem més endavant :(



      Espero haver ajudat <3

      Elimina
  6. EII holaaaa!!! m'encantaa el blog et volia dir k ja k sacosta sant jordi podries posar una llista dels autors que vindran a firmar llibres a les diferentes ciuatats de catalunya.
    Moltes gràciiies :) :)
    team Peeta/Kirtash

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3 merssi

      M'encanta que em proposeu coses :) doncs mira si, intentaré penjar alguna cosa abans de Sant Jordi, però no prometo res val? Perquè quan torni tindré examens i encara no he estudiat :( Però PROMETO inetntar-ho :)

      Gràcies a tu :)

      Mira una altre del team Kirtash o ets la mateixa?? jajajj ja sabeu que jo sóc tema Jack :) <3


      ens veiem Tema kirtash <3

      Elimina
  7. http://angelstofly365.blogspot.com.es/
    acabo de crear aquest blog de llibres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em passo <3

      T'he contesta l'@ que em vas enviar <3

      Elimina
  8. Holaa :)

    Jejej, akest cop vaig una mica atrasadaa en comentar en les ressenyes....
    Yeeep, jo m'he llegit els dos, i em van encantar , el primer llibre en Travis em va semblar potser una mica massa possesiu i masclista, pero tot i que encara que el segon llibre ja ho vaig entendre, encara em sembla una mica possesiu, la veritat eske es un llibre GENIAAAL, i super adictiuu que es llegeix super rapid, em van encantar les parts del poquer, quan l'Abby apallisa tots els germans Maddox, i tambe m'encanta la parella Shepley-Americaa
    Saps que hi ha un mini llibre, que es la part de la boda? es Beatiful Wedding
    No me l'he llegit pero diuen que es molt xuloo
    La saga de MD, s'ha acababat pero hi ha com un tercer llibre ( que es fara) que es d'un dels germans del Travis...

    Petonsss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laiaaaaa <3

      A que si que són GENIALS!? Ja , això que dius de possessiu ar que ho dius tens raó.. però en part era la gràcia del personatge. Adictiu!? és més aditiu que la droga !!! Jajajaj els gernans Madoxx són l'ostia!! M'ENCANTEN!!

      SI!!! LLEGIT I RELLEGIT !! Llegeixte'l de veritat!! Es tant bo com els altres dos !! I amb aquest llibre entens la decisió tant precipitada del final ;)

      QUÈ DIUS ARA!!! I hi ha data de publicacció o alguna cosa? Buscaré info i ja publicaré alguna coseta <3

      Ens veiem Laiaa <3

      Petonsss <3

      Elimina
  9. Holaaa!!
    Gràcies per recomanar el llibre!! A sant Jordi el vaig veure en una paradeta i no m'ho vaig pensar dues vegades, el vaig comprar. Encara no l'he acabat del tot, però m'està encantant!! EN Travis es tan... abjhgjkr <3
    Es llegeix super rápid el llibre, i quant me l'acabi em posarè a recomanarlo a tot el món! ^.^

    Bueno, nnomés et volia dir això, que gràcies per haver fet aquesta ressenya!

    Petons <3

    Joana (una seguidora del teu bloc, encantada amb totes les entrades del teu bloc!)

    P.D: Que em podries recomanar algun llibre? Es que desprès de Meravellós desastre no sé que llegir-me. Ja m'he llegit Hush Hush i em va ENCANTAR!
    Si em podries recomanar algun llibre estaria encantada! =)

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!