Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 de març del 2014

ALLÀ ON ELS ARBRES CANTEN


ALLÀ ON ELS ARBRES CANTEN
Hey dreamers ! Avui toca un dels llibres més preciosos de la història. Un llibre que a mi, personalment, m'ha fet somiar. 




FITXA TÈCNICA:





   Títol:  Allà on els arbres canten.

·  Autora: Laura Gallego

·  Saga: Llibre únic

·  Idioma: Català 

·  Persona: Tercera

·  Pàgines: 477


Jo vaig comprar l'edició limitada sense saber-ho i resulta que a dins el llibre vaig trobar un sobre amb dus postals de la Viana :)





SINOPSIS: 

La Viana, l'única filla del duc de Rocagrisa, està promesa a Robian de Castellmar des que eren petits. 

Tots dos s'estimen i s'han de casar a la primavera. Però, durant les festes de celebració del solstici d'hivern, un home d'aspecte ferotge avisa el rei de Nòrtia i un dels seus cavallers de l'amenaça dels bàrbars de les estepes. I tant Robian com el duc es veuen obligats a anar-se'n a la guerra.

En aquestes circumstàncies la Viana no pot fer altra cosa qu esperar que el seu promès torni. I, potser també, fer cas de les llegendes que s'expliquen del gran bosc. 







COM VAIG COMENÇAR:

Jo em vaig llegir aquest llibre per l'AUTORA i si, escric AUTORA amb majúscules perquè és el que ella és. No he trobat cap llibre, repeteixo CAP que tingui tant de poder per la manera com està escrita. No sé si m'enteneu... Ella escriu d'una manera que fa que sentis, visquis t'emocionis amb el personatge... Ara que jo això ho dic perquè m'encanta com escriu, però potser una altra persona no ho suporta. Perquè de gustos, colors noi.




NOVETAT: 

atenció perquè he trobat una pàgina web on es poden veure els inicis dels llibres. Si algú vol començar el llibre o simplement veure de que va que entri al link! Hi ha sencer tot el primer capítol 

http://previewlibros.grupo-sm.com/13BFB2DB-CD5E-4B93-A5F7-91E4001AED13.html








                                        






BREU RESUM + FINAL OBERT ( NO CONTÉ SPOILERS )

La història passa a l'edat medieval a un regne anomenat NÒRTIA. La nostra protagonista, la Viana és la filla del Duc de Rocagrisa, un noble d'alt llinatge. La Viana havia de ser casada amb Robian de Castelldelmar un noble de la seva mateixa edat i del qual ja n'estava enamorada. Tot semblava perfecte fins a l'arribada dels Bàrbars, fet que crearà el caos, la guerra. I segons el que s'explica, una guerra perduda ja que es diu que els Bàrbars són invencibles. 

El temps de Pau acaba, i la Viana veu com tots els soldats ( incloent el seu pare i el seu promès) van a aturar els bàrbars. Mentrestant la Viana es queda escoltant històries de l'anomenat Gran Bosc. Un bosc on ningú s'hi ha atrevit a entrar. Ningú hi ha entrat i encara menys endinsar-se a les seves profunditats. I si algú ho ha fet, mai no n'ha tornat. 


CITA 1 ( pg 27)

-No- va continuar dient l'Oki-. Avui ha arribat el moment de parlar dels misteris del Gran Bosc.

Es va sentir un murmuri de temor entre els comensals. 
La Viana va reprimir un calfred.



CITA 2 ( pg 28)

El gran bosc, es deia era el refugi de trols i de follets, de bruixots i fetilleres, de fades i elfs, d'espectres i fantasmes. S'alçava, silenciós, com una ombra amenaçadora.




Que passarà  Nòrtia? Quin es el secret del gran bosc? Li serà fidel al seu promès o el seu cor s'enamorarà d'un altre home? Aconseguiran els soldats salvar Nòrtia dels bàrbars? Són invencibles?





OPINIÓ PERSONAL:(A PARTIR DE CERT PUNT ( AVISAT) CONTÉ SPOILERS)

Aquest llibre té la història d'amor més maca de tots els temps... tant perfecta i imperfeta a la vegada... tant real i irreal... tant humana i inhumana ... tan FANTÀSTICA.




Us he de confessar que el fet que estigues ambientada a l'edat mitjana em tirava una mica enrere, que dic una mica? Em tirava molt enrere. Sempre he sigut anti edat mitjana, no sé se'm feia molt carregós els vestits, el corsé, les guerres.. ja sabeu... no és massa del meu estil. Per això quan vaig veure la portada i la sinopsis del llibre la meva reacció va ser:





Però Recordeu sempre aquestes paraules perquè són MOLT CERTES :


NO JUTGIS UN LLIBRE PER LA SEVA PORTADA!


M'alegro tantíssim d'haver decidit donar-li una oportunitat ! :) Sinó m'hauria perdut un llibre tan preciós, bonic, romàntic... tant enfi... sense paraules. Una història d'amor eterna. PELL DE GALLINA EN ALGUNS MOMENTS :$
Així que: Si com a mi no us va massa el rotllo medieval o no us crida l'atenció aquest llibre DONEU-LI UNA OPORTUNITAT ! I veureu que les aparences enganyen!!



A PARTIR D'ARA POTS TROBAR ALGUN SPOILER:



Els personatges... a veure... que dir...?

La Viana.. al principi no m'agradava massa.. la trobava molt dèbil, que depenia molt de la Dorotea.. massa típica però en el moment que va matar el seu "suposat  marit" vaig canviar totalment la meva opinió sobre ella. Com més s’enfortia amb en Llop més positiva era la meva opinió. I que es tallés els cabells va ser el pas definitiu. La Viana va fer un canvi espectacular va passar a ser la noia dèbil i poca cosa a ser tant forta com  per aventurar-se a entrar  al Gran Bosc. Només per aquest canvi.. ja M'ENCANTA :)



L'Uri... aix.. es el que més m'agrada de tot el llibre. És un personatge diferent.. no és el típic noi dels llibres :) però el fet de que sigués un arbre va ser massa per a mi per alguns moments... Tot i que ja ho suposava em vaig quedar ( No pot ser!) Enfi que el llibre no seria el mateix sense l'Uri. Podries trobar un altre Llop, una altra Viana, però no un altre Uri. 





El Llop.. M'ha agradat molt aquest personatge.. però li he trobat un no-sé-què amb l'Alsan ( Memorias de Idhún) quan llegia les sevs accions el veia a ell, Alexander o Alsan com més us agradi. Són imaginacions meves o si que hi tenen un aire?


I vull comentar l'Oki.. MARE MEVA ES IMMORTAL! Crec que el fet de que l'Oki sigui immortal fa que tot quedi encaixi al final. Es la peça que ho enganxa tot.

I el final... EL FINAL!! Tant maco... però tant.. vaig acabar rient i plorant a la vegada... 

Us deixo aquí unes cites del llibre de les meves frases o moments favorits.. pell de gallina a molts d'ells. 

CITA 3 ( pg 137)


La nova Vana havia nascut i crescut a l'ombra de la invasió bàrbara i de tot el que n'havia sorgit. 
La nova Viana, va comprendre de cop i volta, estava preparada per lluitar.

CITA 4 ( pg 464)

I això significa, Viana, que Nòrtia serà alliberada.
Ella no va poder respondre. Va abraçar l'Uri i , aquesta vegada sí, va plorar d'emoció i alegria.

CITA 5 ( pg 470)

Jo no puc estar amb tu sempre- va dir-. No d'aquesta manera. Però et prometo que t'estimaré sempre...sempre. Sempre.



CITA 6 ( pg 472)

Mai no t'oblidaré. Mai no t’abandonaré. 


 CITA 7 ( pg 477)

I gràcies a la veu de l'Oki, l'Uri i la Viana van renéixer altra vegada, en la imaginació dels seus oïdors, per tornar a viure la seva història d'amor sense fronteres. 







NEVER TRUST A DUCK!









39 comentaris:

  1. M'ha encantat la teva resenya :D Jo ja fa més d'un any que me'l vaig llegir i aquest llibre em va portar a una altra galàxia... és genial i es molt recomanable de llegir. La Laura Gallego ja va fer les cròniques de la torre, que també són 3 llibres fantàstics però Allà on els abres canten és insuperable i el millor llibre que ha escrit.

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola preciosa <3
      Gràcies pel teu comentari <3. La Laura Gallego es ENORME <3 vaig començar amb cròniques de la Torre ( com has dit tu) quan era molt petita. I no vaig poder evitar enamorar-me d'en Kai. ( Aixx vells temps) Però no estic d'acord en un aspecte,; penso que la saga Memories d¡Idhún té el mateix nivell que aquest llibre. O siga ESPECTACULAR :)

      Ens veiem <3

      Elimina
    2. Estic completament d'acord amb tu. Sóc una súper fan dels llibres de la Laura Gallego. Sense cap dubte és la meva escriptora preferida. Jo trobo que Memòries d'Idhun és la millor trilogia que he llegit mai. Es què simplement m'encanta. Cròniques de la Torre em va encantar el primer llibre, però el segon i el tercer em van decebre una mica, tot i que també em van agradar. El quart, que es diu Fenris l'elf, i que tracta de la seva història, no em va agradar, no se perquè no m'acabava d'enganxar i si, el vaig deixar a mig llegir.
      Allà on els arbres canten és un dels meus llibres preferits, i us estimo perquè no sabia quin llibre llegir des de feia dies i ara ja ho se ;-)
      Si os voleu llegir un llibre magnífic de la Laura Gallego, mig d'amor, aventures i fantasia, llegiu-vos l'Emperadriu dels Eteris. UN 10!

      Elimina
  2. Hola tinc una pregunta. És que he trobat aquest llibre on a la portada hi ha el noi i un altre on hi ha la noia. Són el mateix llibre o és que es divideix en dos?

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja em sembla que els dos son noies! el que passa es que a un la viana te els cabells llargs i porta un vestit i en l'altra va amb els cabells curts i porta roba d'home perquè quan se'n va al bosc es talla els cabells i es posa roba d'home per anar més còmoda;)

      Elimina
    2. Ah ajaja d'acord, pero es el mateix?

      Elimina
    3. Si :) La que surt amb els cabells curts és l'edició especial ( la que vaig comprar jo sense saber-ho) i l'altra és la portada del llibre normal
      <3

      Elimina
  3. jo me'l vaig llegir fa molt temps i em va encantar! quina llàstima que quan va sortir la edició especial (o com es digui) io ia tenia la normal i no valia la pena tenir les dos:C

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo me'l vaig llegir fa poquet :) i em va encantar! En realitat crec que l'únic que fa que l'edició especial sigui especial és el sobre i les decoracions :)

      Ens veiem <3

      Elimina
  4. Aquest llibre no me le llegit! Pro m'agrada la ressenya que has fet i mel vull llegir com més aviat millor<3!
    Per sert allà diu que t'estas llegin uns llibres que es diuen matched, crossed i reached, els has trovat amb catala? o tels llegeixes amb angles?:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa <3
      M'encanta que t'haigi agradat la ressenya :D. L'he intentat fer amb menys Spoilers perquè no era tant popular com THG i hi havia molta gent que no se l'havia llegit . El meu propòsit era que algú s'animés a llegir-lo així que gràcies i ja ho veuràs T'encantarà <3

      Els llibres mel's llegeixo amb castellà. Els vaig buscar amb català però no els vaig trobar :( i la foto no la vaig trobar ni amb català ni amb castellà. Són:
      - Juntos
      -Juntos Caminos Cruzados
      - Juntos Liberación.

      Espero haver ajudat <3

      Elimina
  5. Diooooooos*-*
    Aquest llibre m'encanta enserio, em va fer plorar, en en moment que es mor l'amiga de la Viana:(
    A mi també m'encanta com escriu la laura gallego! Tinc uns quants llibres seus!

    Per cert, molt ben feta la ressenya guapa;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3
      (SPOILER)
      Jo tambè vaig plorar moltíssim quan va morir la Belícia, tot i que al llibre tampoc hi sortia massa, la veritat.
      Esque la Laura Gallego escriu d'una manera tan asdfghjk<3
      Merssi <3 ens veiem<3

      Elimina
  6. Fa dos dies q em vaig acabar Leal hajsjdbwvhwjdjwjdjje... (divergente) i ja estic desesperada buscan llibres. Te molt bona pinta pero fins Sant Jordi (millor día de l'any) no crec q mel comprin:(
    La ressenya esta súper ben feta, mencanta el teu bolg.
    PD: em podries recomenar algun libre/saga q no sigui ni divergente, THG, no esta escrit a les estrelles, lux o memories d'un hindú (dema mel deixen lelelellele)?????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola <3
      Mira et deixo un @ per si vols comentar el llibre ( asdfghjkl <3 ) millor no fer-ho per aquí per no espatllar-li el final a ningú . Si no vols no cal que et posis en contacte. és anònim ;)
      Jejej Sant Jordi és el millor dia de l'any! M'encanta... els carrers plens de paradetes plenes de llibres nous <3 aixx... ja falta poc!

      Mira, el problema de recomenar per aquí és que no sé quins has llegit i quins no :( jo te'n dic + i si resulta que ja tel's has llegit NO PROBLEM ! TORNES A COMENTAR

      - Saga Oscuros ( Fallen amb anglès)
      - He de suposar que ja has llegit cazadores de sombras no? No t'oblidis de llegir Cazadores de Sombras los orígenes ( Molt possible que tel's haigis llegit :)
      - Saga Juntos ( M'estic llegint l'ultim)
      -Delirium ( <3 m'encanta)
      - Traición, Perfeción, Especiales ( Similars a THG )
      - Los elegidos

      Espero haver ajudat <3

      Elimina
    2. @ PER SI ALGÚ VOL CONTACTAR AMB MI PER TEMA LLIBRES <3
      clars4.reader@gmail.com.

      Elimina
    3. No, no mels he llegit pero els vull i mels tenen q deixar. Sol he llegit los juegos del hambre, divergente,canço de mar i pocs mes casi res!!!

      Elimina
  7. Hola Clar's 4
    Aquesta ressenya m'ha encantat! El llibre es un dels meus preferits! Et recomano "La emperatriz de los etéreos" (jo me l'he llegit en castellà), és de la mateixa autora.

    Us recomano que us llegiu:
    -La saga de L'amor més enllà del temps de Kerstin Gier (Roig Robí, Blau Safir i Verd Esmeralda)
    -Cançons per a la Paula, Saps que t'estimo? i Fes-me callar amb un petó (Blue Jeans)
    -Bon dia princesa, No somriguis que m'enamoro i Puc somiar amb tu (Blu Jeans)
    -Una canción para ti (Sarah Dessen)
    -L'exèrcit de les tenebres (Jordi Cortès)
    -Les cròniques de Nàrnia (C.S. Lewis)
    -La saga Crepuscle (Stephenie Meyer)

    Segur que us agradaran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      Merssi <3 La veritat es que " La emperatiz de los etereos" no me l'anava a llegir perquè tothom deia que era el pitjor llibre de la laura Gallego, però crec que el provaré :)

      De la llista de llibres que dius 'he llegit Cançons per a paula, Una canción apra ti ( Si t'agrada l'autora prova : Just listen ( m'encanta) i Atrapa la luna ( Perfectes els dos). i la saga Crepuscle.

      M'ha picat la curiositat amb l'exèrcit de les tenebres i la saga de l'amor més enllà del temps <3
      Ens veiem ! <3

      Elimina
  8. Hola sóc la de dalt.
    T'agraden els llibres de Rick Riordan?
    Volia posar la saga de The Kane Chronicles però no se per què m'he tirat enrere. A mi em van encantar.

    I com que parleu tant de divergent, potser me l'hauré de comprar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que si m'agraden ? M'ENCANTEN! Per a mi els millors Percy Jackson i ara a esperar l'últim dels Herois de l'olimp! The Kane Chronicles potser la més fluixa però em va encantar igualment ! :)

      Si l'enquesta seguiex igual el divendres tocarà la ressenya de divergent <4 . Te la llegeixes i ja hu decidirás :)

      La meva opinió és que és perfecte!

      Elimina
    2. Hola T'he enviat un correu electronic :)

      Elimina
  9. Hola! Estic completament d'acord amb que la saga de Roig Robí, Blau Safir i Verd Esmeralda estan molt bé! La veritat és que me'ls vaig llegir ja fa com 3 o 4 anys, però sé que em van encantar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola <3 si deixeu tant bé la saga al final me l'acabaré llegint jajaja nono ara segurissim que entrarà a la meva llista de llibres.

      Elimina
    2. Ostres! Són genials! Me'ls vaig rellegir com farà un mes, i de veritat que són askdvjuhf geniallsss :-D
      Jo també te'ls recomano al 100%.

      Elimina
  10. Hooli! Vaig trobar aquest bloc per la web adolescents.cat i hi vaig entrar per curiositat i la veritat és que m'encanta! M'agrada molt com fas les ressenyes amb el teu toc d'humor jajaja Les meves amigues doncs la majoria no els hi agrada gens llegir, jo sóc la única i tinc una biblioteca enorme a casa que ja no em caben més llibres de tants que n'hi ha jajaa Els jocs de la fam m'han agradat moltíssim tinc moltes ganes que surti la última pel·lícula... També he llegit moltes trilogies com les de Blue Jeans (cançons per a Paula i Bon dia princesa!) Però amb l'institut i els llibres obligatoris no tinc gaire temps per llegir els que a mi m'agraden:( Enfi no m'allargo més: Clara ho fas genial i continua així, molta soort amb les ressenyes i els estudis que ja queda poquet... jeje un petoonàs maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gina <3 ( et dius com una amiga meva jejej<3)
      Moltíssimes gràcies de veritat. Despres de llegir molts comentaris he arribat a la conclusió que la majoria dels que segueixen aquest blog es perquè neseciten algú amb qui parlar de llibres ( de fet també era el meu objectiu) ;) Jo tenia el mateix problema amb l'espai dels llibres ;) però fa poc em vaig comprar un kindle i ara el que faig es , em compro el primer de la saga i la resta amb ebook així tinc spai suficient i no es tan car :)

      Moltíssimes gràcies altre cop preciosa<3

      Ens veiem <3

      Elimina
  11. uaaa!!

    Aquest llibre es maquisim, i m'encanta l'evolucio que fan tots els personatges, vius moments magics i es genial!! i si la Laura Gallego es la millor!!! ( es una de les meves escriptores preferides)
    Et recomano toooots els seus llibres, ja que me n'he llegit bastants i de cap me n¡he penedit, la emperatriu del eters esta bé ( com diu un d'akets comentaris), pero per mi els millors de la LG son la trilogia de memories d'idun,i dos ciris el diable (simplements sense paraules...) , Ahriel i Sara i les golejadores ( aquest ultim es molt diferent de tots el llibres que ha escrit, pero esta be)

    Muamuaa

    PD: he vistt q t'estas llegint la trilogia de juntss, aviam q et sembla ;) , ah i la Seleccio crec q tambe t'agradaraa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. holaaa <3

      Perdona per no contestar avans <3 Si , a mi tambè m'encanta la Laura Gallego ... és UNICA!

      A mi els que m'encanten de la Laura són Memories d'idún ( en Jack es tan asdfghjkl) i Les cròniques de la Torre be... em van aconpanyar des de ben petita <3 ( aahh grans records) I tinc pendent Dos ciris per el diable !


      petons guapa <3

      PD: Si ja m'he llegit Junts. Està bastant bé, m'ha agradat però és millor Delirium. I m'estic morint de ganes de llegir La Selecció.

      Elimina
  12. deu meu no poots ser!!??? ets team jack??
    deu meu jo 100% Christian/Kirtash!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3

      Sii jajaj sóc TEAM JACK al 1000%!!

      No pot ser !! No em crec que siguis Team Christian! Per que??? Jo estic pilladissima de'n Jack!!! ajajjajaj noiaa per gustos colors :) jejej

      Ens veiem <3

      Elimina
    2. Team Jack foreveeer jajaja
      Però el Christian no està mal ;)

      Elimina
  13. el final es en plan aaaaaaaaaaaaaaa el millor final de la laura gallego
    pk a memories de idhun no es va matar, deu meu ojala fessin una 4rta part!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la veritat és un llibre amb un final ESPECTACULAR! No queda res "sueltu" casi m'atreviria a dir que un final Perfecte i dic casi perquè casi em moro de pena amb lu de l'Uri :(
      A ver a mi el final de memories d'idhun com molt bé dius tampoc em va matar massa però no pk fos dolent sinó perquè et deixa amb aquella sensació que falten pàgines .. que no esta tot acabat!

      Ens veim <3

      Elimina
  14. et recomanooo un booktuber super guai i super interessant que és: el coleccionista de mundos: https://www.youtube.com/user/channelcoleccionista
    es moolt bo nse si ja el conexies :9

    ResponElimina
  15. Es simplement d'un altre món. Aquest llibre va ser per mi el que definitivament em va empenyer cap el món de la lectura! M'en recordo que me'l vaig llegir amb uns 10 anys i va ser per mi com un somni! Sempre serà el meu llibre perferit!

    ResponElimina
  16. ADORO aquest llibre!! M'he sorprès de veure que tanta gent el coneix! La veritat és q es una passads! M'encanta el final, sempre acabo plorant a llàgrima viva! (dic sempre pq me le llegit molted vegades!;)
    Moltes gràcies per la ressenya!

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!